0

Snygg mage!

Christer körde tidigt till flyget för att flyga till Vallentuna och sedan åka den årliga skidreseturen till Sälen.
Tjugo i åtta rinde de från sjukhuset och sa att ögonläkaren var sjuk så att Lucas besök där var inställt....
Med tanke på tid och energi som jag la ner på att fixa till det igår så kändes det bara sådär :(
Ringde pappa några gånger på movbilen, en gång hem och till sist Kristinas mobil. Men då hade pappa redan kört hemmifrån såklart. Men han körde Lucas till Eket och till Lucas praoplats. Jag sate mej och körde (utan Sofie) till Halmstad. Hade social pedagogik under förmiddagen och vi pratade ihop oss (Alexander,
Ann-Louise och jag) om Anders Carlsson... 
Hämtade sushi och åt under tiden vi diskuterade fram en åtgärdsplan för Anders.
På efter middagen så gick basgruppen till HM för att studera ....och analysera.... Jag är rätt kass på sådant, de andra fick fram massor med scener och hur kläderna hängde... jag fattade nada. Tyckte där var rörigt och trångt, dessutom var jag i en klädesaffär i en timme!!! Första gången i mitt iv tror jag
Snygg mage! Det såg och forstod jag!
Men när de andra efteråt frågade vilka kläder modellen hade på sig, kom jag inte ihåg det alls.
Mitt förslag på var vi skulle vara och studera var på Sannarpsbadet med det var en bit att köra och så. 
Alla sakerna som de andra räknade upp hade jag sett direkt och förstått där i en miljö där jag är bekväm, kan se på vilka människor det är som ska träna/simma/bada. Lite synd men en mycket bra träning för mej att vara i affär och bland kläder ;)
Slutade vid 16, körde hem och och vilade till mej en liten stund på soffan sedan så körde jag till Ängelholm för ett mentorsmöte med de andra mentorerna , Lotta och två psykologer. Intressant och givande. Efteråt skulle vi träffa eleverna för lite aktiviteter som bowling och rullstolsrally. Men min mentorselev var sjuk och kunde inte koma alls, så jag körde hem och störk i stället.
Stadshuset i Ängelholm by nght... evening

Kommentera här: