0

20 -årsfest

Startade morgonen med 7kms promenad tillsammans med Lena.
8.30 hade jag en massage, sedan åt vi frukost. Körde till Väla och Flowerteam kl. 9.45, systemet efter det och till slut handlade vi mat på maxi. Hämtade upp Marielle (Lucas flickvän) i Hyllinge. Hem och åt spagetti och köttfärssås, packade upp matvarorna och började fixa med maten. 
bakade foccacia på nytt sätt, för mej
Skar frukt och bär så det stod härliga till !!
Maten klar, duschade, toaletterna städade och vi var klara med allt kl. 17.45
Sedan kom gästerna efter hand efter kl.18  Karro&Rasmus var de viktigaste!
Tanken var att det skulle var en överraskningsfest, Rasmus är som jag och tycker om överraskningar
när man vet om dem... Jag hade råkat avslöja att det var en överraskningsfest för flera veckor sedan för honom... 
20 vita rosor till Karro
4 från den äldre generationen, Tina&Tomas,Tina&Lars,Tina&Rasmus,Malin&Poppe,7 kusiner med 4resp.
Rosanna, Eric, Max, Marcus, JP/Simon,Sofie, 6 lite yngre människor. Senare på natten kom Billy, Lena&Conny, Mark och Annelie och Rolf.  Underbart gäng!
Tinas underbara maräng/kolatårta och banoffypaj (fast med mosade bananer - mycket godare!)
Någon gång mellan 03 och 03.30 kom jag i säng, men Christer hade mer energi och plockade undan det mesta och röjde ordentligt. Jag tror de flesta var nöjda, framförallt var huvudpersonerna det.
Dessutom så vann Måns Zelmerlöv Esc, det var både han och låten verkligen värda! :)

Kommentera här: