0

Kastrup

Klockan ringde 03.15.... inte pigg men kom in i duschen efter några minuter. Packade klart och gick ut i receptionen för att äta lite frukost: Kaffe och en yoghurt. 
Taxin hämtade oss 03.45 och 04.45 var vi på Luton.
Två och en halv timme innan planet gick....
Tinas egna lilla Ben
Trötta på planet.
När jag var vaken läste jag psykologi.
systergroupie
Tillbaka till Sverige
Annika och jag körde inom pappa och gav honom en t-shirt - klär honom va!? :)
 
Christer var på stand up med Poppe och Malin och Monica & Fidde på fredagskvällen. På lördagen sprang han Klippan-tjejernas lopp för barncancerfonden, han kom 7 eller 8 och först av de han kände. Kvällen var de hos Ann & Paul. Lucas var i Nyköping hela helgen och hade haft det bra - klart han var nöjd, han hade mer dator-tid än han haft på länge, där ;)
Dana var i stugan tillsammans med 11 andra och det verkade som de hade haft väldigt roligt hela helgen.
Rasmus och Karro var hemma i huset tror jag.
 
Hemma så bloggade jag , åt räksallad och såg film. Sprang 15 min på löpbandet och 10-15 minpå crosstrainern.

Kommentera här: