0

Vecka 19

Först Tack till Lena& Conny som putsade våra fönster i stugan!
Måndag: SocialPedagogik i skolan och på kvällen satt och skrev jag Juridik.
Dessutom kom Mille med en del saker som jag kommer behöva till vår detox som varar i nio dagar.
 
 
Tisdag:Började med detoxen, och det kändes bra trots inget att äta (lite frukt och grönsaker) men jag fuskade direkt med en halv kopp svart kaffe. Juridik i skolan. Körde direkt från skolan till Helsingborg och till FysioArena där  Dana börjar på rehab-träning igen... Efteråt körde vi inom Mille och hämtade upp resten av sakerna till detoxen. Dana övningskörde hem därifrån och det gick riktigt bra! Boxades lite med Lucas på kvällen
 
Onsdag: Toman Theorin kom in och föreläste Dokumentation, och vi fick vår tentauppgift. Jobbade på Trappan på kvällen, för all personal var på KickOff. Hade en av killarna med mej på simskola. Träffade på flera andra killar från de andra boendena.En rolig stund! Klarade mej utan kaffe idag.
 
Torsdag: Stannade hemma och fixade lite på morgonen och kl. 10.30 var Christer, jag och framför allt Lucas på Blå Kamelen, för ett inledande samtal. Vet ärligt inte hur det gick...Lucas tyckte tjejen var litta trög för hon upprepade allt han sa. ;) Hahaha, jag kände igen det. Vi tre lunchade sushi nere i stan. Jag orkade bara sju väldigt små bitar jämfört med de jag brukar ät (och då många fler). På em blev jag tvungen att ta en halv kopp svart kaffe, fruktansvärd huvudvärk. Det hjälpte och jag placerade mej framför datorn och sammanställde mitt Projektarbete som jag skulle redovisa på fredagen. satt med det och lite annat till 23.Christer körde Lucas till trampolinträningen och Dana gick vso på Badvägen och sov hos Billy efter det.
 
Fredag: Pigg och glad och en massa energi på morgonen och vägde mej och mätte mej - det kändes bra.
Men efter promenade dansade jag sönder min mobilskärm... :( Mobilen bara dog! MEN som tur var hade vi en samsung4 liggandes... för att Christer inte fått tummarna loss att byta bort sin hatade iphone. MEN jag är mycket tacksam för det och använder den nu - jag hoppas det är ok, kärde svåger!
Men det inebär oxå att foton som jag har tagit i veckan är borta!
Christer hjälpte med sushin som Lucas skulle ha med sig till hemkunskapen på skolan.(Han gjorde 48st och åt själv 30 av dem!)
Jag körde till Halmstad och Redovisade mitt Projekt om FaR.
Tror det blev bra men vet inte. Höll över tiden och hade inget riktigt resultat att visa upp men jag fick fram en hel del och känner att jag lagt ner en hel del jobb, tid och energi på det.
Köpte en räksallad på EspressoHouse och körde till stugan.
Städade över den och kollade så den ser trevlig ut för ungdomarna som ska tillbringa nästa helg i den...18 st!! Men jag vet att de kommer klara det bra!
Nystädad!
Efter två timmar körde jag hem och ställde mej i tvättstugan. Christer och jag tog en fantastiskt skön skogspromenad på åsen, 6,2km
Älskade bokskog
 
Lååång raksträcka
En massa hjortar inne i skogen alldeles lagom tills jag fått upp kameran.
 
Efteråt satte vi oss i trädgården en liten stund och njöt av solen.
Kollade på LetsDance 10årsjubileumsprogram. Kl. 22 slutade Dana gick vso på Badvägen och jag hämtade upp henne och körde henne till Kajsas 18-årsfest på FolketsHus. Rasmus var energikid på ett stormöte i Helsingborgs stad med de 300 högsta cheferna.

Kommentera här: