0

KBT 4

 Vi går på en 17-dagars diet och efter en vecka (jag har lyckats sämst i detta gänget på 6pers.) så jag blivit av med -2.1kg och 2 cm. De andra har klarat det mycket bättre, fast jag skyller på att förändringen inte är såå stor i mitt liv. Äter nästan samma som jag brukar och rör mej ungefär som jag brukar, så då är jag nöjd med det ändå!
Tidig morgonpromend, BRAK, kvargfrukost, dusch och kl. 07 körde jag själv till Halmstad, för ett
KBT-samtal på Espresso House och efter det så hade vi KBT-handledning med Elisabeth.
Gav bort tre peppande vykort till min klient men kom på att de är ju så pass bra att jag själv vill ha sådana och köpte dem på vägen till bilen
De är väl bra att titta på när man äter frukost!
Åt Miso-soppa till lunch och ett äpple innan Tekla och jag tog oss upp på åsen
och gick MaglabyKärr-rundan, ner till Kvidinge by och slängde källsorteringssopor. Keso till em-fika och nu är jag mer än redo fr att skrva KBT-rapporten!
 
Må väl och sköt om er! <3

Kommentera här: