0

Kvidinge-Halmstad-Kvidinge-Höör-Kvidinge

 
Regn och blåst under natten men vid 06.30 regnade inte längre utan då gick vi vår morgonrunda, jag och Tekla
Äggröra, blodgrape och grönt te till frukost efter BRAK och 13 Kettlebel-svingar
Körde till Halmstad själv för Sofie hade glömt bort tiden. Vi hade 1,5h KBT-handledning. Gas-tankade och tvättade bilen på vägen hem.
Inom BGs och köpte en blomma till eftermiddagen...
Lunchen idag var sallad och tonfisk...och grönt te
Så fort jag ätit upp så körde jag till Höör och väntade in Eva där, som bl.a varit verksamhetschef både på
Malins Minne och olika fängelser i landet.
Intervjuade denna fantastiska människa med massor av kunskap och erfarenhet. Mycket inspirerande!
Klockan hann bli 16 innan jag lämnade blomman till Eva och innan jag körde hem till Kvidinge.
Christer hade stekt kyckling till mej och fläskfilé till de andra.
Liten stund på soffan tillsammans innan jag satte mej och renskrev intervjun, fram till kl. 19 då vi gick kvällsrundan tillsammans med Lena och Conny
4km gjorda...
Denna dagen har gått bra och jag är säker på att de andra 16 dagarna kommer funka lika bra!

Kommentera här: