0

Nystädat hus

Morgonrunda och sedan körde jag själv till Halmstad
Hade köpt en bukett blommor till vår KBT-lärare(positiv respons...) för han precis hade kommit tillbaka från en operation, och som vi förstått det så var prostatacancer som han blev opererad för.
Handlade på lunchen lite på TGR och Panduro och resultatet:
Gjorde en julkrans till dörren av bla mossan som jag plockade uppe i stugan efter svampracet. Själv nöjd!
De här två gubbarna fick ny färg innan de flyttade in till oss.
fixade till vasen med rosor till köket
matbordsblommorna
Städade och fixade på uteplatsen.
Dessutom städade jag klart hela huset utom köksgolvet, hall, massagerum och tvättstugan. Men all tvätt var manglad, inlagd i Oden,, struken och vikt i bastun. Gjorde knäckebröd.Tekla var instängd eller utestängd från resten av huset.
Alla skoluppgifter klara (förutom psykiatrin som jag inte har någon direkt deadline på). .
På kvällen fick Lucas, Dana och Bill provsmaka mitt experiment av pannacotta, den blev inte direkt dissad, men jag blev klar över att jag behöver göra nya till morgonkvällen...
Var i säng 01.20, och slocknade p 0,5min....

Kommentera här: