0

Pojkvännen

Tidig morgonrunda och lite BRAK på det. Körde till Klippan och under hela tiden lyssnade jag på
Som jag också lyssnade ut nu på morgonen. Kom på igår att jag håller på med fyra olika böcker samtidigt nu.
Lyssnar på två och läser i två... kanske ska byta böcker att läsa i och komma gång med att läsa i skolböckerna.
Tyvärr klarar jag bara att läsa i dem i några minuter innan jag somnar- skitjobbigt, jag önskar verkligen att jag kunde läsa och ta till mej det som står i dem men det krävs "översättning" för att förstå vad där står och vad författaren menar. Mitt intresse slutar halvvägs...
Kom till badhuset och skulle byta om när jag kom på att jag bara la ner handdukarna och inte bikinin i går morse... Men jag körde hem och hämtade bikinin, körde tillbaka och simmade bara 500 meter - bättre än inget!
Hade lovat barnen att köpa frallor till dem och ha dem hemma 07.15 så de hann äta innan de skulle till skolan.
Köpte tekakorna och körde hem och pussade min man innan han körde till sitt jobb.
Åt fil till frukost och så ska jag skriva klart allt skolarbete. Självstudier!
Önskar er alla en fantastisk dag!!

Kommentera här: