0

Slutet av veckan

Det blev "Byggdegårdsrundan" idag också efter frukosten. Alla gick med, även Lucas!
Underbart på alla sätt!
Vi städade över stugan och packa ut oss i bilarna och körde hemåt..
Inom Spånstad för lunch
Vidare inom Maxi Mellbystrand för att panta flaskor och handla mat för veckan som kommer.
Skulle tvättat bilen i Ängelholm men det var kö dit så vi körde direkt hem. Packa in och tömde bilen,
Gjorde knäckebröd, blogga, bytte till träningskläder. Körde till Allarp
Grattade pappa(som just när jag kom dit var på OJ i Åstorp, men jag väntade på dem i bilen läsandes
"Ordning och reda"-boken) på Farsdag.
Krama om dem när de kom hem och sedan körde jag till Ljungbyhed och till underbar boxningsträning!
Lika härligt och svettigt som vanligt, framför allt ger det energi under tiden och till resten av veckan som kommer! Ett skönt sätt att avsluta veckan på.
Fick en räksallad när jag kom hem.
I morgon bitti börjar en 17 dagars diet för några stycken och det ska bli spännande att se vad den kan göra för nytta på mej och om det kickar igång min viktminskning som faktiskt är igång och har varit ett tag nu men det går så otroligt sakta nu så det behövs lite extra. Före och efter bilder om 17 dagar då....
Tack för en härlig vecka och helg!! Ser fram emot morgondagen och nästa vecka!
Puss & Kram / L8

Kommentera här: