0

SNÖ!

 
 
Helt underbart med snö!! Lite smått började det på eftermiddagen, och jag blir lycklig som ett barn för det!
Det blev 3km löpning och jag kände mej stark och det gick hyfsat fort och jag ökade takten flera gånger!
Tillbaka hemma igen så gjorde jag en utökad BRAK med hantlar. Duschade och klädde mej för kvällens trevlighet. Dana körde Christer och mej hem till älskade syster Annika och  Mattias. Hon fortsatte hem till
Kajsa sen.
De har renoverat markplan i sitt hus och så jädra snyggt har det blivit och tagit klivet in i 2010-talet.
Före-bilder finns innan här på bloggen....De har verkligen jobbat hårt och har fått ett fantastiskt bra resultat.
...och det fortsatte att snöa....
Corre hann vi träffa en stund innan hon stack med vänner till vänner. Anton kom hem efter att ha jobbat på Hemköp under dagen.
En fiskgryta, inte så olik den vi åt igår,,, men såklart mycket godare!
Satt här ute efter maten och myste. Dansade och skrattade! Underbart att träffa dessa saknade människor!
Annika och jag for ut och gjorde årets första snöänglar!  Tack för att vi fick komma och umgås med er
(efter jag själv bjudit in oss) beundra  ert verk , äta och dricka gott!
Dana kom lite senare på kvällen/natten och var med oss en sund innan hon körde hem sina föräldrar och testades ordentligt i det hala  väglaget.  Körde förbi bil som åkt av (men de var oskadda vi stannade och frågade!)
Snorhalt och vi testade alla tre innan vi fick in bilen i garaget....
TACK ännu en gång Ohlströms!

Kommentera här: