0

IMAGINE DRAGONS

 
 
 
 
 
 
vid 12.45 körde vi, Christer, Lucas, Samuel och jag mot Stockholm
Äntligen uppe! Fast det gick väldigt bra. Vi åt lite i bilen, inga stopp alls utan Christer bara körde på.
Killarna sov i omgångar och jag försökte plugga lite och förhörde Lucas på tyskaglosor.
Parkerade under globen och sprang upp till jättelånga toaköer....
Åt mat från en sushi-restaurang som Lucas valt ut, Samuel ville inte äta något i vilket fall så.
Litta lycklga!
Samuel tränade sig med pinnarna i alla fall... en bra början om man ska äta sushi!
Christer (som jag smakade lite av och höll på att förgås!) mega mega starka mat!
min enkla goda och fylld med smak utan att det gör ont i munnen! ;)
Lucas tycker oxå om sushin
Lång kö in till Globen och jag gick tillbaka för att hämta våra jackor, på vägen till bilen kom jag på att jag
behöver strumpbyxor till lördag.... passade på och köpte strumpor och då skickade Christer 
- Det är bra om du kommer nu!  Sprang den sista biten till bilen och sprang tillbaka till killarna som väntade
vid biljettkontrollen. Det gick väldigt snabbt, fast min blus var tunn och jag hade frusit som tusan om jag
skulle stått där ute i vilket fall!
Och så behöver jag inte stressa ihop ett strumpinköp innan lördag.:)
Kö till att köpa poster och t-shirt
Det var fullbokat på golvet när jag köpte våra biljetter så vi hamnade på sidan tyvärr, men det var bara
jag och Samuel som ville dansa i vilket fall ....
Förband: Sunset sons, de var ok men inte mer än så (sångaren såg rolig ut när han rörde sig till musiken!)
Så var det äntligen dags!  IMAGINE DRAGONS!
I´m so sorry
En lugn om att vi alla bör hjälpas åt för att hjälpa de som lider av krig på ena eller andra sättet!
Alla låtar var skitbra - alla, även de som Christer och jag inte hört innan, och vilken energi de hade på scenen, fantastisk!
Glitterregn i slutet
Vi var alla fyra så nöjda när vi gick därifrån och kände att det var värt allt!
Christer började köra och jag försökte sova lite i bilen, men lyckades inte så bra.
Vid "Kingen i rondellen" bytte vi och jag körde en timme, medan Christer sov en stund.Efter det körde Christer resten.
Jag är djupt imponerad av honom, så många mil utan minsta problem! Vi var hemma vid 03.30 då vi gick direkt upp och somnade och sov gott och hårt till 07.30

Kommentera här: