0

Lite färg

 
 
 
Jag gick en liten runda med Tekla, duschade och körde upp till Halmstad, under tiden jag körde pratade jag med min KBT-klient som jag skulle ha samtal med uppe i Halmstad.
Träffade några av mina klasskamrater på skolan några som redan haft samtal och några som skulle ha.
Alla var positivt inställda! Kl.11.00 mötte jag Niklas som jag skulle ha samtal med. En kopp latte från EspressoHouse och sedan började vi samtala... Det svåraste var att hålla det till en timme (vi klarade inte
av det). Jag tror att jag klarade av det ok, kanske någon gång som jag sa lite mer än jag borde, men i stort sett så gick det bra och kanske det gjorde lite nytta. Mycket trevligt var det i alla fall! Ser fram emot de tre nästkommande samtalen!
Efter åt körde jag direkt till stugan för att måla .
köpte lunch på ICA nära i Oskarström....
tråkigt badrumsskåp (till färgen)...
Väggarna målade två gånger och foderna och listerna målade en gång
Skåpet blev svart... men inte vilken svart färg som helst....   visar när det har torkat!
höst i skogen
Fick detta fotot av Dana som spelade fotbollsturnering (i rendräkten) och under en match hade hon tunnlat en kille som skallade henne direkt efteråt! Skoja...  de sprang ihop och Dana fick hans tinningben rakt på näsan och spräckte skinnet så det pumpade ut blod (hennes första tanke var - Coolt första gången jag får näsblod, fast det var det ju inte utan det kom utifrån). Hon reste sig direkt och gick av planen, sa till Kajsa att ta hennes plats och blev omplåstrad och hjärnskakningskollad av läraren och skolsköterskan. Du bör inte spela mer, men vi känner dej så vi kan väl inte hindra dej, var sköterskan kommentar... Fast hon spelade inte mer för det var i slutet på sista matchen. 
Vi vet ju att Dana har ovanligt hög smärttröskel och det bevisade hon än en gång.
Med lite blå färg i ansiktet så likar hon en AVATAR nu!
 
Hemma efter min stugstund så hade Christer beställt mat som Dana hämtade tillsammans med Lucas (härligt men en märklig känsla när de kör iväg själva!), vi åt den till en film och sedan direkt i säng fortfarande väldigt trötta.

Kommentera här: