0

Ny färg, ny tapet...

 
 
 
 
 
Christer och jag kom i säng vid 02.45-tiden och vaknade vid 06.45, när Dana låg och pratade högt med Kajsa.... vi gick upp och packade ihop oss efter frukosten och körde med Tekla till Halmstad och Flûgger Färg, där vi köpte färg och penslar och fortsatte upp till stugan.
Ny blomma fick flytta upp till stugan, ett kastanjevin (vi hade för många hemma nu igen)
Christers och mitt sovrum i stugan,
det gröna rummet....
...blev grått...
 
...och svart...en tapet som Lena och Conny fått över och som de gav oss- TACK NI!! Det blev skitbra!!
planterade ett nytt högt gräs innan vi körde hem igen.
Hemma i Kvidinge så duschade jag snabbt innan jag stack bort till Folkets Hus igen för att vara med att lämna över nycklarna och en check på städningen där. Ytterst lite som de behövde hjälp med utan de var skitduktiga och hade hjälpts åt och städat fram till 04 på morgonen. Gunilla godkände och gav killarna beröm för städning och för att festen blivit så bra. Snabbt tillbaka hem och så bytte jag om till festkläder.

Kommentera här: