0

Redovisning Polen

 
Körde in oss till Halmstad på morgonen och så hade vi alla redovisning om vår olika etniciteter.
Mimo var sjuk och Malin var på semester (men hade spelat in en film om språket) så jag stod själv och redovisade om polacker. Stort tack till Karro för all hjälp!!
Ingen som lagade mat hemma kvällen innan så jag blev tvungen att köpa lunch ute på ett "nytt Espresso House" och
 det blev en caesarsallad .
Vid 15-tiden så slutade vi dagen och jag körde Sofie till Åstorp oc jag fortsatte direkt till Industrigatan i Helsingborg där jag jobbade från 16.15-00.30.
Ett nyrenoverat ställe med plats för 16 nya killar. Fräscht men trångt. Var på Lidl och hämtade upp en liten rymling från annat boende. En lugn kväll och hade arabiska-svenska träning med två av killarna.

Kommentera här: