0

SKOGSKRAFT

 Christer körde tidigt till jobbet jag fixade klart med stryk-och mangeltvätt. Lite skola/pappersarbete innan jag körde ännu ett ...
Underbart combatpass...nr 24, mitt allra första som jag höll själv... så längesedan och lika bra och svettigt!
Lite schemaläggning och kvarglunch innan jag och Dana tog med Tekla till Riseberga och mama/mormors grav för en höststädning.
7 Gerbera, en blomma för varje barnbarn
Vi blev nöjda, även om vi inte hade någon tändare och kunde inte tända ljuset men jag hoppas någon som
hälsar på i kyrkogården kanske skulle vilja vara snäll och tända ett ljus för mamma Wiveca...
Tack på förhand!
Från Riseberga till Skäralid och inom Naturrummet för att låna toaletten och lyckades träffa på familjen T.
Dana och jag gick med Tekla Norra rundan på 8, nåt km
Det är så vackert och jag kan inte annat än andas och fylla på med massor av energi och kraft från naturen.
Det är sagolikt vackert, framför allt nu på hösten med alla underbara färger!
Vatten från Rårödpågens källa- som alltid!
Nere vid Skärdammen
Tacksam för att Dana ville följa med och njuta!(och lite träning)
Körde inom fiket i Ljungbyhed och köpte vars ett wienerbröd till oss fyra hemma för en em/kvällsfika.
Sååå länge sedan jag åt kaka och något så sött.... men gott var det!
Dessutom en vacker solnedgång när vi körde hem
Christer kom hem precis efter oss och var nyklippt och fin och började direkt fixa till en fondue till oss.
Gott och mysigt!
Jag ställde in kvällspromenaden och tänker vila en stund tillsammans med min underbare make!

Kommentera här: