0

2015 Fröfest

.
Vaknade vid 06, duschade, kaffe och de vanliga morgonrutinerna. Killarna åt sin äggfrukost. Peter kom och körde iväg med en del av kilarna, några skickade jag iväg med en väninna till en GM.
SEN blev jag avlöst 12.30 istf för 11.00.... Klockan 13.00 körde jag hem. Jag hade bokat av vara med på ett danspass på gymmet, men det blev inställt - kan nästan säga som vanligt :(
Duschade och cyklade med Lucas till vågen. Rasmus, Karro och Christer var i Kristianstad på nerdmässan.
mötte de andra cykel-fröfest-deltagarna där.
 
Hemma hos Malin och Poppe
öl, sillamacka och nubbe
inga växter alls hos oss,(de grodde inte ens, trots ordentlig skötsel), med öl och tunnbrösrullar
proseco och smördegssnittar hos Petter och Jenny. Christer anslöt sej till oss där.
bild lånad av Jill
Trevlig och gott (såg faktiskt inte en enda växt alls under kvällen...) och hos Jill och Jojje så tog de andra
en buss till Höganäs, medan Christer och jag cyklade hem.
Tack  alla för årets fröfest!

Kommentera här: