0

ENERGI!

 
 
 
 
Min lille kille som också börjar bli stor i sina egenhändigt nyinköpta kläder
Jag körde upp mej och Sofie till Halmstad och för en dags KBT
Måndagens allébild
 
#samlarätt
Sofie började på sin 8-veckors utmaning och tyckte maten var SÅÅÅÅ GOD!!  ;)
Jag åt rester ..
 
 
skalade några överblivna kräftor till förrätt
Lagade till kassler och ugnsrotfrukter med limesås till kvällsmat
I vanliga fall är jag rätt trött när jag kommit hem från skolan med inpräntat att jag ska vara igång denna veckan så efter jag lagat mat och diskat undan och var nära och så sugen att lägga mej fem minuter på soffan så istället körde jag bort till sopstationen men ett stort lass sopor och slängde dem.
Nöjd med det!
Bytte om till löparkläder direkt och begav mej ut på en 5kms runda, som jag sprang hela tiden och nu är
målet att springa samma runda ca 10 minuter snabbare - ingen omöjlighet alls!
Efter jag sprungit så gick jag och Tekla en 3kmsrunda
Måndagen på "Helvetesveckan" började perfekt och en massa energi!  :)

Kommentera här: