0

Slutet på v.36

 
Tiden går så snabbt ... önskade jag hann göra lite mer än jag gör idag.
Plockade ut en hel trädstam ur mitt finger häromdagen...
Inga rester att ta med till skolan så den dagen lyxade jag till det med sushi
Christer och vår granne håller på att fixa till mellan våra tomter..
På lördagen var det sååå tråkigt väder, blåste och regnade hela tiden så vi bestämde oss för att stanna kvar i Åstorp för att göra ett alternativt Midnattslopp. Det döptes till "Gräddhylleloppet"
efter 5kms lufsande i regn,var vi mycket nöjda och glada
Vars en gottepåse vid målgången!!
Linn var snäll och flätade mitt hår efter duschen
 
Åt en god gryta hos Paul och Ann, drack gott , ansade och hade mycket mycket trevligt! TACK!
liten kul skylt som de har uppsatt...
Vi tog taxi hem tillsammans med Lena och Conny. Fyra killar satt i badbaljan när vi om hem kl,02
Fixade i hem och hus på söndagen och på kvällen...
boxades vi två så svetten både rann och skvätte!
Hemma igen så bastubadade Christer och jag.

Kommentera här: