0

Dana 19 och Bruksspelet

Blåmusslor och tyvärr blev det utan sällskap när vi åt, men när våra fina gäster kom så fick de äta musslor!
 
Lars och Ulrika kom ner och stannade till innan de fortsatte ner tre timmar till i bilen till Danmark och till Lars familj där.
Lockade med mig Christer till IKEA för att kolla på hyllor och äta lunch. (Hn var inte jättenöjd men det var utan tvång trots allt.
Denna platsen ska omvandlas med hyllorna till ...
...något om liknar detta.
Det innebar flytt av skåp och en jädrigt öm tå som kom i kläm!
Pokémonjakt bakom skolan i Kvidinge
Danas födelsedag 21 Juli och vi blir lika överraskade varje år....  ;)
Min stora duktiga tjej, är så otroligt stolt mamma för allt du är!  Finaste bästah!!
På jobbet satte jag upp en klädhängare på kontoret
Hemma på kvällen firade vi Dana med släkt och vänner.
Finaste Palle och Della
Tuggar litta.... Ugne, Kajsa, Dana och Daniel, alla fyra såklart oxå fiiinaste!
Emil dansar nog och Henrik undrar...
Kajsa, Palle, Annika och Mattias
En trevlig kväll hemma med taco till mat efter Danas önskemål.
Kvällen efter åkte vi med Marie och Anders till Klippan och till Rackis("Systrarna i gränden" som jag trodde jag skulle få bord till var stängt denna kvällen...)
Vitlöksbröd och oliver till förrätt för mig
Och en "Planfisk" till huvudrätt - mycket gott och sååå mättande!
Efter maten körde Marie oss ner till Bruket
Regina Lund var grym i denna rollen!! Helt perfekt!
OCH ALLA ANDRA OCKSÅ! Skitduktigta både amatörer och proffs, många skratt!
Fika i pausen hade jag beställt... den kunde vi nog varit utan -inte de mest nybakade kakorna vi ätit precis....
Men vi fick en sittplats i pausen i alla fall..
 
 
Helene Lindqvist gör ett helt fantastsikst arbete innan under och efter dessa Bruksspel (även Nina gör ett fantastiskt arbete vet jag!). Underbar energi och glädje genom hela spelet!
Hem och lagom trötta för sängen!

Kommentera här: