0

En härlig vecka!

Inom maxi på vägen till jobbet och köpte en paket sushi - det gör jag inte om!! Torr och tråkig!
Jag har 5 pokémonstopp vid jobbet.... blir minst en runda/dag
Christer och Lucas var iväg och jagade pokémon när jag var och jobbade, de festade loss på sushi,
Vi gick en runda hemma i Kvidinge på kvällen och då stötte vi på denna sköna böna....
Rensade arkiv och "döingar" på jobbet.
Boxningsträning med de bästa, hemma hos goaste Anna, tillsammans med Ina och syster Annika.
Det kom precis lagom med regn hela tiden.....
Så vi blev blöta både inifrån och utifrån - fast glada och nöjda!
Utsikten när jag parkerar min bil på morgnarna: KVS och havet.
Fredag eftermiddag så mötte jag dessa två killarna på hembygdsparken i Ängelholm för att leta pokémon och äta glass....
...lyckades fånga en fantastikst snygg min...
.... och kaffe till glassen
Stannade till på vägen hem och köpte sushi till oss tre...
Som vi åt hemma.
Lördagmorgon(förmiddag!) på Kopparhatten
Ja, vi letade såklart pokémons där också!
Så enormt torrt i bäcken, på våren ser man inte dessa stenar alls.
Jag kastade 7 bollar på Blastoise och fångade honom....
Christer kastade 49, men tydligen inte riktigt lika bra som jag för han fångade inte honom.....     

Kommentera här: