0

Vecka 34

En fantastiskt vacker måndagsmorgon
och dag
köpte nya blommor som jag planteradde efter jobbet
efter måndagens svettiga danspass
tisdagsmorgonpowerwalk
möte med SSK ooch USK om medicinhantering/skåp
tänker att det hade varit bättre at hoppa över det uppenbara att det är en pärm för att få plats med ett J
tårta på jobbet från en dam som fyllde 97 år!
Fick besök av min chef som gav mig en blomma, en bok om Ängelholm och massor av beröm! :)
torsdagens danspass
nya naglar - superduper nöjd! @place4nails
denna dina fick jag av mina arbetskolleger min sista dag i Vejbystrand- blev så glad och jag kommer verkligen att sakna att köra till till Vejbystrand om morgnarna nu
 
 
kvällsmat på Väla med dessa tre. Handlade en del till Lucas och en hel massa på Systemet
 
Kör de in till Helsingborg och gick på bio alla fem. 

Kommentera här: