0

Glögg

Gick upp 04.20 och begav mig ut i kylan direkt
Vacker måne på himmeln
KOm till jobbet klockan 06, och jag var inte först... Värmde glögg till personalen oc var klar med julmusik och pepparkakor. Jag fick t.o.m en kram av en ur personalgruppen - så mycket sånt gör för att få en bra känsla!
Slutade 16, och körde direkt till Åstorp för att skcia Karros (Karolina Piechowicz - nu kunde jag!!) väska till henne. Handlade mat i affären och skulle kört upp för att hämta cyklarna hos Paul & Ann, men denna gången hade någon tagit bort spännbandet..
Körde hem och satte mig för att memorera de sista låtarna till onsdag-
Ut på löpbandet och sprang samtidigt som jag körde igenom de nya låtana - blev tyvärr bara 20 minuter, men det är bättre än inget! 
Det blev en liten presentation av mig och BodyCombat på Nordic Wellness fb-sidan
 
Nordic Wellness (Klippan) har lagt till 2 nya foton — med Lotta Henrysson.
10 tim · 

Mitt namn är Lotta Henrysson och jag har varit Bodycombatinstruktör sedan 2005, och tycker det är den mest effektiva och roligaste träningsformen som finns!😉
Jag har haft BodyJam-, truppgymnastik- och barngymnastiklicenser, egen friskvårdsanläggning och har ett stort träningsintresse.

Är supertaggad inför att äntligen få hålla Bodycombat på Nordic Wellness och ser fram emot att få svettas, skratta och tillsammans med er förbättra det fysiska välbefinnandet!

Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport som karate, boxning, taekwondo, muay thai och tai chi. Kraftfulla rörelser där du övar på att slå, sparka och kämpa dig till en överlägsen kondition genom att enbart använda din kroppsvikt.
Passar både nybörjare och vana deltagare.

Nordic Wellness (Klippan)s foto.   Nordic Wellness (Klippan)s foto.
 
Såhär blev det!
 

Kommentera här: