0

Grytor & Glas

Glöggen på morgonen blev uppskattad men kom av sig lite med paniken att vi inte fick in vikarier/ersättningspersonal för de som var sjuka, det löste sig till slut för att de gör ett grymt bra arbete alla där.
Satt och pratade med jennie ECSolhaga så att jag glömde en utbildning i nytt system som jag hade bokat mig på , får ta den vid ett annat tillfälle.
Lunchade på Munka Folkhögskola tillsammans med Vikki som körde därifrån direkt till Lund och Språkombudsavslutning. Jag var på kontoret en timme till ungefär innan jag körde till
Perstorps Kommun och det var jag som var den fjärde punkten på listan....
Vackert som bara den när solen gick ner och det var snödis i skogen. Körde till Klippan, hann ta en snabbsolning innan det var dags att fixa till julnaglarna på "Beauty nails"
Juligt och fint tycker jag.
Körde hem och gick snabbt igenom Combatpasset. Körde till Ängelholm
Gamla "El Greco", Franskt och skånsk inspirerad restaurang
Tapas med oxbringa laxtatar,veggotartin och den sist kommer jag inte ihåg
Hela goa järngänget som jag dansat och svettats litrar med under sommar, höst och vinter
Ankbröst och potatiskaka
Äpplakaka till dessert och en del Ramlösa till det
Körde hem vid 23-tiden och hann säga puss och hej till min käre man som kommit hem från Vallentuna, innan jag somnade. Dana, Lucas och Max sov hemma denna natten.
 
Tacksam för en spännande och fantastiskt rolig dag!

Kommentera här: