0

Hem igen...

Vaknade med en vacker snöutsikt på morgonen och när vi alla vaknat så gjorde Karro frukost (med kalkonbacon - mycket gott!) till oss.
 
 
far och son
vitt vitt vitt
Vi satt os i bilen och körde någon km till
 
 
 
en källa i skogen/nationalparken
gissa spår i snön
 
 
 
lite snöbollskrig på det.
Jättemysig förmiddag, men det var en bit att köra hem och snö föll, så vi sa hejdå, lämnade Rasmus & Karro i sin stugan och körde söderut.
Vi kommer snart upp igen och hälsar på i den nya lägenheten, Tack för allt!
 
Lunchade i Linköping
Planerade nästkommande veckor i bilen ner och det första när vi kom hem var att jag skulle....
Springa på löpbandet
ca 5km och det har aldrig gått så lätt attt sprina på löpbandet innan för med combatmusiken i öronen och koncentrationen på koreografin så slapp jag tänka hur tråkigt och ont det var och gjorde!!
Mycket nöjd - Combat is da shit! 
Christer och Dana gjorde Yacatana till kvällsmat under tiden
Duschade, åt, packade, målade tånaglar och till sist hamnade jag i soffan med Christer och något avsnitt "The good wife". Bestämt oss för att vara i säng vid 21 men såklart blev klockan nästan 22 ändå.
 
Så tacksam för mitt liv och min familj! ♥

Kommentera här: