0

Lillejul

julklapp till samordnare och planerare.
Var inne i stan (fast hemom för hämta plånboken som jag hade glömt (INTE NÖJD MED MIG SJÄLV!)hemma. Handlade på Bellis och sedan skulle jag handlat på Brännborns men det blev ett varv i rondellen och tillbaka till Munka istället.Hade lunchmöte med Vikki på 
"2:dra pizzerian". 
Därefter handlade jag godis till personalen och så körde vi tillbaka till lokalen.
La fram godis och frukt 
nya blommor på bordet.
Körde hem vid 15-tiden. Familjen var hemma och vi satte igång med matlagning och bullbak, fast först
hämtade vi mat för att slippa laga den också. Jag crazyade till det och åt en kycklingsallad, nu när jag redan ätt en räksallad...
Karros smörkola och mitt knäcke
Allas lussekatter
fler köttbullar
Dana och Max klädde granen under tiden
Christers knäck
Avslutade kvällen i soffan alla tillsammans för att titta på en dansk film med bl.a Pierce Brosnan.
Kom sent i säng

Kommentera här: