0

maxi x 3

Hann fixa lite med löner och något med brukarna innan jag gick upp på vinden till SSK och hade möte med dem. Körde till maxi och köpte 
saffranslängd och lunch till mig själv
Lapscareutbildning av Camilla, fick mig några tankeställare och undra om det är så bra det där programmet,
tar en massa onödig tid verkar det som... Men jag är glad att jag fick en bättre inblick i systemet.
Tillbaka till Maxi denna gången handlade jag lussebullar till APT
Lunchade i 15 min och fortsatte med lite annat datorjobb innan vi hade APT mellan 14-16.
 
Slutade jobba 16-30 körde tillbaka till maxi där jag veckohandlade hem. Därifrån direkt till Jossamikas
Ett härligt pass med Lisa och denna gången kände jag verkligen skillnad för jag orkade mer och ville och kunde ta i mer än på länge. Så otroligt skönt att känna kroppen svara på träningen. Körde hem till familjen och åt kyckling som Christer hade fixat till oss. 

Kommentera här: