0

Google-kalender

Vaknade vid 07.30, duschade, bäddade upp och gjorde kaffe, satte mig och väntade in personal och ungdomarna. Det blev en timmes prat med Mino.
Klockan 10 när jag slutade arbeta så körde jag direkt ner till Hantverksgatan och till Luis där han jobbade.
Fika och pratade en stund där. Supermysigt, för det var väldigt längesedan vi träffades.
Var hemma klockan 12, fikade med familjen som för en gångs skull var samlad vid köksbordet.
Städade tv-rummet,och gjorde klart i huset innan jag...
gick en regnig runda med Tekla. Duschade och gjorde mig i ordning innan gästerna kom.
Supernöjd med dagarna nu för jag använder mig av min google-kalender (som jag gjort innan också, men nu) med aviseringar. Funkar skitbra för mig, 10 minuter innan jag ska göra något så vibrerar min klocka och det syns i displayen vad jag ska göra härnäst, vilket innebär att jag har tio minuter på mig att avsluta det jag gör och starta upp nästa aktivitet. Fullspäckat schema, planerat med luft och jag får allt gjort som jag föresatt mig!

Kommentera här: