0

Hot shots på ingefära

 
 
Vaknade utvilad, åt amerikanska pannkakor som gulliga Karro stått och gjort på morgonen.
Efter vi ätit så kokade jag ihop
Ingefärashot
Första gången som jag gör det, men inte sista det blev gott som tusan och i fortsättningen blir det en hutt var morgon!
Körde lite juice i råsaftcentrifugen som Christer och jag drack innan vi gick en 5km runda. Bort till Poppe & Malin, drack kaffe där och tryckte på lite ömma punkter hos Poppe.
När vi kom hem igen så hade både Rasmus och Karro lämnat huset för denna helgen, men vi ses nästa helg igen hoppas jag. Dana pluggade, tränade och nu jobbar hon. Stolt mamma! Lucas har sin dator i en liten stund
till. Jag satte mig med datorn och  försökte plugga, men det blev inte riktigt som jag tänkt mej. Var uppe på vinden och plockade ner julsakslådorna för att sortera och slänga - ingår i min storstädning. C
Conny skjutsade Christer till Åstorp där han hämtade min bil och handlade lite mat till veckan.
Efter ett tag kom Lena och Conny med 17-dagarsdieten för i morgon börjar jag på den igen. Måste få ordning på denna kroppen innan jag blir tokigt och deprimerad! Tänkte att jag kommer lägga upp den(dieten!!) efter hand som jag "äter mig igenom den". Känns riktigt skönt!
Fast idag så åt jag pizza och drack cola
I morgon är en mycket viktig dag, både för mig och för Christer så jag gör honom sällskap i sängen nu för att vakna fräsch i morgon!
Sköt om er så hörs och ses vi!!

Kommentera här: