0

Intensiv fredag

 
Behövde skrapa bilen där den stod på Dalhems p-plats
Körde och gas-tankade bilen när jag lämnat jobbet.
Fortsatte till Citygross där jag handlade musslor
Inom MAXI och handlade annat vi behövde i köket.
Hemma så satte jag igång direkt med at städa huset, städade överallt utom tv-rummet.
Lyssnade klart på denna boken - mycket bra!
Körde och slängde källsorteringssopor innan Tekla fick springa av sig på en åker.
Körde till Ljungbyhed och till en härlig boxningsträning
 med kära syster!
Från Ljungbyhed 18.03, inom Kvidinge och hemmet för att duscha och plocka med mig min övernattningsväska, liten kycklingvinge och pommes och kl. 18.40 satt jag i bilen till Helsingborg.
 Hjälpte till med läxorna - förstod inte riktigt svårighetsgraden.
Jobbade natten på Fredagsgatan tillsammans med Mino. Sov uppe i nya lägenheten.

Kommentera här: