0

Norra rundan

 
 
 
 
Vaknade och mådde riktigt bra - bara vitt vin hela kvällen och mycket vatten hjälper! Skickade till Ohlströms om de ville gå med oss i Skäralid- det ville de! Hämtade upp dem och fick chans att krama om goaste Gittan.
De åkte med oss till Skäralid.
Brandkåren hade isvaksträning i dammen.
Det blev Norra rundan och vi kom inte mer än upp för trappan när jag snubblade, föll pladask och fick en rejäl stukning av högerfoten. När värsta smärtanlagt sig så gick vi vidare, jag haltandes. Det gjorde fortfarande ont men det blev bättre för varje bit vi gått, tyvärr gick det långsamt.
Tåstarpsbacken
fin "bro", men den fungerade.
Mellan andra och första bron så ramlade jag igen- inte nöjd alls! Det blev ett värre haltande resten av vägen.
Egentligen ska jag nog bara vara tacksam att de andra inte fotade mig när jag låg där som en strandad val - två gånger!!
laxtrappan bortplockad
De hade renoverat bron över dammen och gångstigen bort till första bron.
Körde til Ljungbyhed och till fiket där Corre jobbade.
ny kökstapet hos Ohlströms!
båda svullna men höger är värst.
sillamacka från fiket
en semla på det...
Christer körde hem oss  och sedan körde han Rasmus till Ängelholm och flygplatsen. Jag satte mig i soffan och kunde inte mycket annat. Men när jag väl reste mig upp igen gjorde det sju gånger mer ont så mer eller mindre på ett ben tog jag mig i säng. Inte så nöjd! Kände att pw med Tekla imorgon bitti fick hoppas över...

Kommentera här: