0

29-30/12

 
 
 
Arabiska alfabetet, lärde mig att skriva Lotta   لوتا   på persiska
Började jobba kl.14, tillsamans med Abbe, Sandra och Luis. Mycket skoj och skratt och dans (såklart! Det var länge sedan vi dansade senast!) Jag hade en lugn natt själv (dubbelbemanning på natten är borttagen nu och det funkade bra!) Siv däremot lite oroligt, mest för jag varit dum nog att sätta igång en maskin med tvätt som förde liv halva natten..
#samlarätt 
#samlarätt
Slutade vid 09.30 körde hem till Christer, åt frukost och bestämde oss för att handla mat och dricka till morgondagen,
 
...jag stannade i bilen...  vet inte riktigt vad han köpte där.
Champagne på Systemet vid Väla, mat på CityGross och Maxi i Hyllinge
Körde hem och tömde bilen sedan fortsatte jag till Klippan för att fixa till...
Nyårsnaglar på ""Place4Nails", nöjd med dem både  till nyår och till trettonafton.
Hemma i Kvidinge köpte jag blomma till Marie(födelsedag 1/1).
Förberedde maten till dagen efter så gott vi kunde och orkade.
nattamat
 Spelade kort med barnen och såg lite på den nya serien.

Kommentera här: