0

Besök på min LIA-plats!

Kallt och lite snö på morgonen.
Klockan 09 hade jag en date på gymmet. Niklas hjälpte mig runt bland maskinerna. Körde axlar, armar och skulderblad själv i ca en halvtimme innan jag körde hem och duschade. Körde till Klippan och min praktikplats!
På min handledares kontor...
Det känns så fantastiskt roligt och jag känner mig verkligen privilegierad som  får vara praktikant här i tre månader!! Återkommer om ca en månad när jag ska vara här! LÄNGTAR!!
Körde till Börjessons bil för koll och tillfixning eller tidsbokning av min påkörda bil, men det blev ett nummer istället...   och en mycket trevlig pratstund med en "gammal vän och stundtals arbetskollega". Jag blir alltid lika glad när vi träffas och krya på dej!!  <3
Handlade på Storköpet, körde hem och på vägen ringde jag Bengt&Ulla. och bestämde tid med dem.
Åt lunch själv hemma
 
fotade vår kristallkrona och sedan hämtade jag Ulla, (medveten om att det hänger girlanger sedan nyår...)
Körde till ladan där vi hittade denna..
..lilla söta sak! Ska putsa till och hänga upp den på sin nya plats - återkommer med bilder på den då!
 ... inte denna kvällen i heller....  
..men sej och spenat i vitt vin och sadeller blev det . Ok betyg, rätt gott men salt enl. Dana. Lucas tyckte sådär.
Snabb promenad med Tekla innan jag körde och lämnade Dana i Klippan, hem och bytte om, Lena och Conny kom inom för att springa och kolla hur mitt möte hade gått under dagen. Snabbt till Åstorp!
Ett pilates-pass och med sällskap av  denna donnan!
Det var ett härligt pass kramp i höfterna med det kändes så skönt efteråt!
Hämtade Dana i Klippan sedan hem och försökte vid datorn en stund till innan vi la os ungarna och jag..
 
 

Kommentera här: