0

Focus

 
Mina vårblommor slå ut i tv-rummet nu och ger så mycket vårkänslor och glädje!                                        Bloggade och sedan begav jag mig till Åstorp och till Classic gym. Ett cirkel-pass som Jocke (?) höll i. Jag var mycket tröttare denna gången än vad jag var förra veckan... märkligt ibland med kroppen. En stor glädje där var denna ....
....underbara tjej!!  Blir lika lycklig varje gång vi träffas underbara Mia Gräddnos!
Efter passet skyndade jag mig hem för Christer lovat att ha maten klar till oss alla kl. 17.45.
Karro missade maten för hon blev hämtad kl. 18.15....
men vi andra åt fondue i snabb fart, för Rasmus skulle bli skjutsad till flygplatsen också.... Jag diskade medan Christer körde. Tittade på en film sedan: Focus med Will Smith... nja sådär.
Nu är vi trötta och nöjd, i säng och vila/sova för nästa vecka som kommer att kräva lite extra krafter. Jag laddar även upp för nästa "Helvetes-vecka" som dyker upp alldeles strax i mitt liv!
 
Sköt om er och mycket kärlek till alla!
TACK själv finaste Lena!
 
Puss & Kram /L8

Kommentera här: