0

Rimfrost

 
 
En fantastiskt vacker torsdagsmorgon!!
Men också en fantastiskt förvirrad morgon... glömde det mesta, km sent till vår Lidl mötesplats, spillde, var klumpig... ja, det mesta blev fel!
Men vi kom iväg till skolan. Tur jag är säker när jag kör i alla fall.
Promenad från bilen, till skolan.
Mellan 10.15-11-15 så hade vi handledning av Gunnar vår KBT-lärare om vårt grupparbete om Specifik fobi...
fortsatt till kl. 15.40 med att träna och förbereda vårt grupparbete.
tillbaka till bilen....
Åsen och den vackra rimfrosten på träden gör att jag toklängtar ner till Alperna!
Lagade kvällsmat när jag kom hem, Lucas var redan hemma men Dana och Christer kom under tiden som jag stod vid spisen. Åt, diskade bytte om och gick ut i kylan för att möta upp Lena och Conny
Snabb runda på 3km
In, packade väskan och bytte om igen. Satte mig och hann precis se ett avsnitt Regin.
Körde till Helsingborg och jobbade mellan 21-07.30
Blev bjuden på någon form av kolakaka.... ÅH nu glömde jag ändå namnet på den... Men den var god!
Klockan är tolv och nu är det dags att krypa under täcke på soffan....

Kommentera här: