0

Strövelstorp

Denna dagen tillbringade jag med P-O i Strövelstorp och Åsbytorp. 
Fantastiskt fin hibiscus - måste vara minst 30  år gammal, kolla stammen!!
Jag tänkte ta en selifie med ett yrväder där men hon försvann och kom inte tillbaka innan jag gick. Fast nästa gång vi ses. ser jag till att fånga dig på bild!  :D
Känns som det kommer bli bra att arbeta där också och att jag kommer trivas även där.
Körde inom OJ och köpte blandfärs för att sedan göra spagetti och köttfärssås till... mig och Christer!
Lucas var hos Marko och grattade honom. (Grattis på födelsedagen, bästa Marko!!) Dana jobbade kbällen och sov hos Max, Rasmus var och byggde upp Airwippcamp i Ängelholm(Rebbelberga) och sov hos Karro på natten. Bara att vänja sig, fast det blir inga problem tror jag.
Vi såg en film om en riktigt tuff tjej, jag har ingen aning om vad filmen heter men det var riktigt bra och halva filmen satt jag med väldigt hög puls!
 
 

Kommentera här: