0

Bal på Dunkers

Sveriges nationaldag och Klippanstudenternas bal-dag
Nellie och Felicia kom hit på måndagsförmiddagen för att sminka Dana
Tycker det blev alldeles perfekt!
övar pose för att visa blåmärket på överarmen
Sedan gick de tillsammans till frissan som ska trolla fram en uppsättning
fantastiskt fint!
Under tiden fixade jag i mitt trädgårdsland
 
Min fina vackra flicka!
Bästah gänget åkte limousin till Helsingborg från lippan. Christer och jag tog tåget dit.
Spänd förväntan...
Så kom de äntligen:
Hampus Lindqvist med en tjej vars namn jag tyärr glömt
Matilda och Otto
Ugne och killen har jag inte blivit presenterad för.
Yasmina och Jakob
Emma Wendin
och äntligen "vårt"  bal-par
Så himla fina och vackra! Dana och Sebastian
Danne och Emma
Amanda och Emil
Kajsa och Henrik
Sebastian med sin flickvän söta Paulin
hela gänget
Dana med sin pojkvän Max (jodå , de har uttalat det högt nu - jag hörde dem båda!)
Helt underbara och vackra ungdomar - är så glad för deras skull och för min egna, det är det närmsta jag kommit en bal i mitt liv!
Chrster och jag satte oss vid en liten Itlaiensk restaurant vid sidan om Dunkers. Mycket gott!
Sedan tog vi tåget hem och direkt i säng
 

Kommentera här: