0

Cornelias student!

Morgonrundan innan jag körde till Helsingborg för att fixa lite ärenden och fika med en vän som aldrig dök upp så jag hann inom Väla för att hitta "studentklänning" till mej själv.
Hittade ingen, men en blus blev det
Klockan 13 hämtade jag upp Ohlströms och vi körde i två bilar ner till Stehag där vi satte deras bil och jag körde ner oss och Gittan till Lund och Polhemskolan
Så kom hon storgråtandes ut! Kunde knappt prata utan bara grät!
Efter lite mer än en timme på flaket så plockade jag upp henne och seddan gick vi till min bil.
De andra hade tagit tåget hem direkt för att fixa det sista
pyntat så gott jag kunde
Jobiga moster tvingade i henne vatten på vägen hem
Trevlig fest i trädgården! Många vänner och flera familj/släkt
Christer och Dana kom dit i egen bil så vi båda körde hem i vars en bil senare på kvällen.
 

Kommentera här: