0

Examensresa

Dags att putsa detta fönster kanske....?
Härlig morgonpromenad och hittade kraft (i två ipren) att komma upp i i tid och få allt som föresatt mig gjort.
 Jobbade i Vejbystrand mellan 08 och 14 (beställde även blommor till begravning)
torrt i gräset utanför "mitt" kontor.
Klockan två körde jag till Ängelholm loch stadshuset för att få en laptop och ett försök att få tillgång till mina mail i joobbemobilen, men det lyckades vi inte med.
Klockan tre körde jag hem i ilfart, bytte kläder och tog ner min packning till hallen. En stund senare kom Paul, Ann, Conny och Lena och hämtade upp oss. Körde till Åstorp och hämtade upp Mark och sedan körde Paul oss till Kastrup.
över bron...
Jodåsåatteh....
Hamburgare och en öl på Kastrup, fast Christer och jag hann inte få våra(som hade missats) innan vi ar tvugna att gå till gaten
Checkade in väskorna trots vi valt att inte göra det, men så blir det väl när Ryan Air tar bra betalt för incheckning, nu görs det gratis i stället  för att det inte finns tillräckligt med plats inne i kabinen.
Hamburgaren i en doggybag och så åt vi på planet istället
 
BUDAPEST!
Taxi till hotellet
Vid hotellet
Den minsta hiss jag någonsin sett och åkt i!! Tre personer, sen var den full!
Receptionen!!
Vi bodde väldigt centralt
När vi lämnat väskorna gick vi iväg för att äta.
Hamnade til slut här, klockan var närmre midnatt så där var inte många restauranger öppna.
Vet inte vad det var men rälit va de!
Dessutom satt vi i ett tält som luktade hönshus och åt (vet inte hur jag kunde missa att fota hönshuset!?)
Sen gick vi tvärs över gatan för att få nåt att dricka.
En Baileys för mig
Efteråt gick vi upp och la oss, lagom slut.
Bestämde träff på McCafé kl.09 dagen efter för att äta frukost. var vi nöjda alla.

Kommentera här: