0

New York

Dansade barfota på kvällen innan men under dagen hade jag gått i mina ballerinaskor och fått blåsor/skav på mina lilltår, så det krävdes nya sandaler utan något om tårna.
När jag pratade med pappa dagen innan så rekomenderade han ett café som heter NewYork, så på förmiddagen (det hann nog bli lunch också), gick vi dit och drack kaffe
Fantastiskt vackert överallt
Anns glass
Lenas pannkakor
Min mangokaka
De hade t.o.m en livepianist som spelade medan vi fikade
Vi gick tillbaka och tjejerna gick vidare för shopping, medan killarna och jag gick upp...
Uppe på det taket skulle vi kolla fotboll senare...
Kul toaskylt!
Bakom kaffepaketet (ungefär) bodde vi
Högt uppe!
Så skulle jag kolla fotboll igen....
Inte ett dugg roligare att titta på (dessutom jobbigt när det laggade hela tiden), men jag hjälpte Mark med ett instagramkonto. Drack öl och solade, för solen stod på hela tiden. Sverige sög på fotboll igen!!
Ett blomskott från Budapest - ett måste!
Efter matchen gick vi tillbaka till hotellet (inom SPAR), vilade och dusch/piffa oss. Förfest på vårt rum innan vi gick till kvällens restaurang. 
 

Kommentera här: