0

Valborg

Rekade Makadam-rundan som skulle springas på lördagen, tillsammans med dessa...
Var på LSS och korttiden denna veckan hos Emma.
lunchade på Norrehus två dagar i rad.
Ledarmöte i musikskolans aula. 
Torsdagkväll tog jag med min älskade man för en kväll i Helsingborg. Först mat på Pinchos
Sdan "GROTESCO" på arenan. Skrattade så jag grät i mellan åt, de är helt sjuka och hysteriska!
En öl i väntan på tåget hem.
Höll i fredagskvällens boxningspass i Ljungbyhed igen.
Efter det snabbt hem och duscha och fixade till mig för att sedan köra till Röstånga
Sommarfestplanering hos Siv och Kent. Supergott och trevligt som vanligt när vi träffas!
Frukost hos Ericsson-Farken innan Makadam-loppet.
Makadam-loppet som var valborgsmässoafton på förmiddagen, 2,5km uppe runt grustaget vid Björnås.Det gällde att springa så många varv man hann/orkade på en timme. Skitkul grej och jag hoppas det blir en tradition och kommer att springa nästa år igen!
Hem och fixade till oss för nästa grej, som var Valborgsfirande hos Malin & Poppe efter vår gamla tradition.
Fantastiskt god mat och trevligt som vanligt!
Såklart med lekar, svårslagna män hade jag och Inger....
Lämnade Rasmus på flygplatsen på söndagen 
Köpte ny lite billigare gräsklippare (planerar för en ordentlig robotgräsklippare nästa år) för just stod där två icke fungerande i skjulet på Villa Vidås.

Kommentera här: