0

falafel

Onsdagsförmiddagen var det utbildning av Feelgood i musikskolans aula.
ÅPT på eftermiddagen och det lämnade jag lite tidigare för att ta bort detta...
inte så snygga längre
...till dessa, betydligt trevligare! :)
Körde hem och gjorde Italiensk sallad till kvällsmat och innan jag själv hann äta så körde jag till Ängelholm (hann däremot att tanka gas) .
vacker solnedgång tagen i farten.
Hämtade Christer på flygplatsen
Kände mig lite hängig under dagen så det blev ingen springtur och morgonen efter blev det ingen simning.
men det blev mycket tjabbel med köket när jag försökte sköta min livsuppgift matlistorna..  ;)
Slutade en timme senare än planerat körde direkt hem och direkt in i Christers bil och vi två handlade på systemet(rekordkvitto), flowerteam och till sist maxi.
Köpte lite falafel till vår nyblivna veggis!
Christer och jag hade tänkt att springa på åsen men det tog alldeles för lång tid och för mycket energi att handla så det blev ingen springning idag iheller. 
 

Kommentera här: