0

Lost

Morgonrunda på 3km på lördagsmorgonen, efter det var det först frukost och sedan städ för hela slanten. 
Christer fixade, dvs spacklade och målade  källaren och jag samlade kläder och skor i svarta säckar.
En bra bit på vägen av storstädning källare, hall och tvättstuga,
Christer fixade till lunch med bröd. bacon och ägg... det gör vi nog inte om!
På eftermiddgen stack vi tre upp på åsen och sprang. Jag och Tekla en 6-7km(bästa tiden ever för mig!)
och Christer sprang 9-10km. Båda sprang vilse/fel väg, men jag hann till bilen innan Christer ville bli hämtad för att han inte riktigt visste var han var någonstans...
Hem och duscha/piffa innan vi tog tåget tll Klippan för att äta på "Systrarna i gränden", hade ringt dit innan på dagen och då sa deras svarare att det inte gick att boka bord, - Gott, tänkte jag då åker vi dit tidigt så vi har chans på ett bord.... men det gick inte att boka bord för det var fullbokat - typ. Rackis bar var inte öppen än,dit hade vi också planerat ett besök under kvällen. Lite vilse, besvikna och till slut enades vi att äta pizza.
Ingen god pizza på Chaplins och en varm öl till det! 
Lagom besvikna tog vi tåget hem igen och fick vars en..
Irish coffe
Satt i soffan och pratade en stund, tills Dana och Fanny kom hem. Sedan gick vi och la oss. Trötta efter en full dag.

Kommentera här: