0

Nya skor att springa i

En härlig och aktiv morgon!
En dag som verkade bli lugn och inte så mycket att hitta på men det blev en full dag ändå!
Rensade och slängde undan en massa gamla papper i bokhyllorna.
Hembesök
Lena kom och hade möte om semestervikarier sedan....
tog vi vår lunchpromenad..
Beställde mat fram till tisdag nästa vecka, tog hårt på ögonen men det gick bra ändå.
Slutade 16.20 när jag blivit klar, körde hem ch plockade upp Dana. Vi två körde till Väla ör att köpa skor till mig. (Har fortfarande ont i ben och fötter)
Det blev ett par att springa i och ett par att gå i .
Vi två åt kvällsmat där tillsamman. (Lucas skulle iväg med tjejkompsar och äta på kvällen)
Musmatta till Rasmus
 
När vi kom hem så tog jsg med mig Tekla på en pw, Dana körde till fotbollsträningen.
Roger.L kom med ett lass stenar til mig, han behövde inte dem längre och jag behöver fler till min rabatt.
Emil och Dana blåste upp ballonger....
Fixade med paket och presenter, bloggade ikapp och nu är jag helt färdig och skitrött!

Kommentera här: