0

-Var din mamma utvecklingsstörd??

Vikky var tillbaka på fredagen, vi har möte hela dagen och efter lunch fick vi dela på oss för att hålla möten på olika håll. På lunchen körde vi till Munka Folkhögsskola för att äta tillsammans
Gott och trevligt! Dessutom så fick jag kramat om Niklas Nilsson som mamma jobbade ihop med på Hemmet. När jag förklarade för Vikky vem Niklas var så frågade hon - Var din mamma utvecklingsstörd???
Jag bara..... -Ehh... Hur ska jag ta det!!??? Sen skrattade jag så jag grät!
Vi körde hem vid 16-tiden. Dskade, packade ihop nattsaker och så körde Christer och jag till stugan.
Men det vet ni ju redan!
Inom Granngården och mat på donken. Pratade med vår lille son och med Morgan på vägen upp.
Fantastisk bild!!!! Men det är den lilla lilla vägen i skogen som leder hem till Gunn.
Vi körde inom där för att krama om och snacka skit med Gunn, Morgan och Nick. Satt där en stund innan vi fortsatte till stugan för musjakt.
Våra små spökbollar ligger och vilar
 
Med ett dubbelslag vann Christer....
Testade drinken som vi ska stå för ikväll.
Musen - Christer&Lotta 3-1, men vår poäng räknas!!!

Kommentera här: