0

Axel von Fersen

Efter lugnet blev det full fart på mig och hela hust städades över grundligt, skönt att slippa tänka på det ett tag för jag är säker på att mitt huvud och min kropp kommer att vara fulltanka av annat några veckor framöver! Något som jag längtat efter så länge! Efter städ så blev det snabbdusch och fixa kvällsmat tills Christer kom hem. Dana och Max sov i Klippan. 
Gunilla kom med papper och nycklar till Folkets Hus, jag skrev på och Lucas lämnade pengarna för hyran från Elevkåren. Efter mat och disk så körde jag till Ängelholm.
Träffade denna goa tjejen,Anneli Skoglund som också dansar på Jossamikas, men som jag inte sett där innan. Kul att se "kända" människor där också!
Ett härligt pass som vanligt och jag kändde att jag kunde ta i ite mer än vad jag brukat!
Helt underbar - det gå äntligen på rätt håll! Så trött i kroppen efteråt och hela kroppen får jobba igen.
 
På hemvägen stack jag inom Brännborns (!! JAG?... i svettiga träningskläder och helt rödsprängd i ansiktet??? det måste betyda att jag fortfarande är i lärande och kan släppa en del av det gamla och lära mig av det nya!) Köpte lite mjölk och annat som vi behövde till kväll och morgon.
Snabbt in i duschen och ner i sängen och äntligen fick jag läst ut
Spännande och väldigt intressant läsning om man  är det minsta historieintresserad och lite extra
om man bor i Kvidinge! Vilken man och vilket liv!!! 
Boken kommer jag att lämna över till Malin som också blivit inspirerad och intresserad av att höra Pauls berättelser! :)
 

Kommentera här: