0

Bodycombat på Nordic Wellness Klippan

3 km på morgonen
framme på jobbet.
Hade ett möte med kommunal om schemaändring och annat, äntligen har jag fått inloggning så jag fixade lite med det på eftermiddagen. Och hela dagen med underton av nervositet inför kvällen pass....
15.30 körde jag till Klippan och till
Nordic wellness som hade invigning av ny gymdel
Så höll jag då äntligen combat igen!:)
Lite strul blev det för mic som var en sladdlös var alldeles för stor så den höll på att ramlade av den första stunden, och sedan fick jag lägga av den för att kunna koncentrera mig på passet (fick reda på sedan att ingen använder den.... kanske dags att byta ut den?) Musiken följde inte sin ordning (vilket den gjort var gång jag tränat), fast det funkade bra ändå. Näst sista låten blev det rätt koreografi till fel låt. Det blev rätt så ok, tror jag men mest nöjd är jag att jag orkade och inte alls så trött som jag var rädd för att jag skulle bli.
var med en stund på zumba-passet efteråt, sedan var jag så hungrig att jag körde hem för att äta.
Duschade medan Christer var ute och sprang och sedan gjorde jag äggakaka och bacon till oss alla fem.
Halvsov mig igenom en film på kvällen.

Kommentera här: