0

Enhetschef

 
Morgonrunda med bild på måne och gatlyktor...? Får skärpa mig!
Lite över 07 var jag på jobbet och parkerade på Finlandsgatan (en liten bit att gå , men MED parkeringsplatser vilket ddet är väldigt ont om intill Solhaga. Dessutom så grävs det friskt i gatorna för fiberläggning även i Munka. En dag med småmöten med Vikky och schemaläggning med planerare.
Fick gjort en del brukarärenden, något jag tycker om att göra.  På eftermiddagen så körde vi in till stadshuset igen, för uppdatering med vår chef. De känns riktigt bra nu! Dessutom så fick jag skrivit under "rätt" anställningsavtal idag där det stod "Enhetschef" på titeln, istf "Chefsstöd".
Det känns också riktigt bra, av flera olika anledningar.
 
Körde hem till ett tomt hus, Lucas är på Väla, och Dana tränar. 
 Jag ska träna combat för hela slanten nu!
 
Vi hörs och ses! Puss puss 
 

Kommentera här: