0

Insparksfest

Nya semesterhorts till Dana
Kvällsmat och en lugn stund på soffan innan Christer och jag körde till FolketsHus där det var insparksfest för Klippans gymnasieskolor och jag var ansvarig vuxen(det verkar ju inte bli några sådana fester för dem annars?). Christer var snäll och hjälpte mig där (annars hade syster Annika gjort det) tillsammans med några lite äldre killar som std som dörrvakter.
Ett lockigt hår blev ännu lockigare denna kvällen
Jag fick fina blommor och choklad av bästah Emil Dahlin och elevkåren som tack. 

Det var en lugn kväll fram tills några killar som bor i byn men som inte hade biljetter in, inte blev insläppta
då blev det lite bråk. Fast det lugnade sig rätt så snabbt och det blev en fortsatt bra fest för ungdomarna.
Chister gick hem vid 01.30 och 03.15 var jag i säng!Insparksfest

Kommentera här: