0

Överlämningsfest

Var ute på en 5kms runda sprang bara 2,5 resten gick jag i rask takt medan jag pratade i telefon med
min bästa svägerska. Jag kom ut i alla fall! En dusch, strkö och manglade en stund innan jag fixade till mig för kvällens begivenhet.  Annika & Roy kom hit med taxi , som vi hoppade in i och blev skjutsade till Ljungbyhed och till Marie och Magnus. Vi hade överlmningsfest med gänge som ska hålla i sommarfesten nästa år. Det jag skulle komma ihåg förutom sakerna till kvällens fördrink och tunnbrödsrullar var en cowboyhatt och pärmen med listorna på gäster och annat. Lyckades glömma allt utom drink och tunnbrödsrullarna... Jaja det ger mig en chans att åka hem till Maria & Nisse snart!
En massa god mat framdukat
 
Vårt underbara värdpar!
 
Goaste Roy!
Min bästa älskling!
DAB
"Ovanlär" i fantastisk psalmversion
 
 
 
TACK alla, och främst Marie & Magnus för en superrolig kväll med mycket liv och massor av skratt!
Jag är så tacksam att jag  fick glädjen att ordna sommarfesten med dessa underbara människor och få så härliga nya vänner! Helt övertygad om att nästa gäng kommer få lika roligt.
 

Kommentera här: