0

Stjärnor

Körde så jag var på jobbet 07.15, lastade in julstjärnorna och öppnade upp datorn.
Stjärna på chefens kontor
behövdes lite gröna växter också
'
Efter hand satte jag upp de andra stjärnorna i lokalerna. Vi hade ett två timmars möte med schemagruppen och det kändes bra och en mycket bra början på de nya scheman som vi ska lägga. Klockan 15 körde jag in till stan och köpte julgardiner på Hemtex till matsalen, Hängde upp dem och blev rätt så nöjd med resultatet.
Körde hem 16.30 och var astrött då, det har varit en rätt intensiv vecka med tanke på allt nytt på dagarna och  extra träningen som jag behövt för att få in det nya combatpasset.
Det blev att när jag kom hem så la jag mig i soffan och halvsov till ett "The good wife" avsnitt, När det var slut gjorde jag en deal med Lucas. Han lagade kvällsmat så slapp han hjälpa mig att städa huset. En deal som vi båda var nödja med. Kokt ägg och panpizza.... varför inte en fredgskväll?! Jag satte igång med att vattna alla blommor, sätta/hänga upp ljusstakar och julstjärnor i våra fönster och efter det städade jag över allt utom kök och hall. När jag kom dit skickade Dana om jag ville hämta henne i Klippan , vilket jag gjorde klockan 22.
22.50 kröp jag trött ner i sängen och somnade på studs!

Kommentera här: